De ce să alegeţi o firmă de administrare?

 

De ce o firmă de administrare?

Avantajele angajării BlocExpert înseamnă garanţie, reducere de cheltuieli şi servicii integrate la cheie însemnând: servicii de administrare, contabilitate, casierie, sprijin în înfiinţarea de asociaţii, servicii de întreţinere şi intervenţii mici de reparaţii, servicii de curăţenie.

Proprietarii pot alege ce pachet le convine. Costurile sunt diferite, cu cât numărul de apartamente este mai mare, cu atât preţul este mai mic.

O firmă percepe costuri mai mici, findca pentru firmă nu se plătesc dări către stat ca pentru angajaţi.

O firmă este prezentă 12 luni din 12 ale anului pentru a rezolva problemele care apar la o asociaţie pe cand un administrator pleacă în concediu, si dacă are mai multe asociaţii îi este mai greu să plece de urgenţă, dacă este o avarie.

În concluzie firma specializată îi ajută pe proprietari să facă economii substanţiale cu salariile şi cheltuielile gospodăreşti.

De ce să ne alegeţi pe NOI ?

De ce noi?

De ce să ne alegeţi pe noi? Pentru că ştim care sunt aşteptările clienţilor şi oferim cea mai bună calitate la cele mai competitive preţuri de pe piaţă.

Faptul ca nu facem parte din asociatia de locatari a blocului dvs. ne permite sa actionam in mod imparțial și nu pentru a susține unul dintre “grupurile de interese” existente.

BlocExpert este prezent 12 luni din 12 ale anului pentru a rezolva problemele care apar la o asociație.

BlocExpert pune la dispoziția dumneavoastra o gama extinsa de servicii atat din plan financiar-contabil cat și administrativ, juridic, tehnic și de intreținere. Serviciile sunt prestate prin intermediul unei echipe de profesioniști.

Ne preocupă in mod special oferirea unui serviciu de administrare blocuri eficient și din acest motiv, păstram legătura cu factorii responsabili din municipiul Chișinau dintre care: Primaria Chișinău, birourile DGLCA din toate sectoarele din Chișinău, S.A. Apă-Canal Chișinău, Î.M. Regia Autosalubritate etc.

Ne dorim sa fim un partener de încredere, de aceea, BlocExpert pune accentul pe promptitudine, flexibilitate, implicare și profesionalism.

Prin semnarea unui contract cu noi veți avea garanția că administrarea blocului dvs. se desfășoara în conformitate cu ultimele prevederi legale și orice modificare a legislației va fi pusă în aplicare fără întîrziere, astfel încat asociațiile de proprietari administrate de societatea noastra să nu aiba niciun fel de probleme legale sau fiscale.

Valorile noastre

Compania noastră a fost fondată pe 5 valori pe care le aplicăm în toate aspectele afacerii noastre.

Orientare către client:

Suntem orientați către clienți și excelăm în toate interacțiunile. Suntem foarte flexibili cu nevoile clientului și dacă apar probleme ne asumăm responsabilitatea și le rezolvăm. Ne preocupăm permanent de perfecționarea profesională și menținerea celui mai înalt nivel de satisfacție al clienților noștri.

Respect:

Ne tratăm personalul cu respect și demnitate și suntem supuși dezvoltării lor personale și profesionale. Recunoaștem că oamenii sunt cea mai de valoare achiziție.

Integritate:

Integritatea pentru noi înseamnă să acționăm după principii etice și morale, atât în munca depusă, cât și în viața noastră de zi cu zi. Relațiile dintre noi se bazează pe corectitudine, sinceritate și încredere. Prin adoptarea unui comportament corect, integru și loial față de toți clienții noștri și față de colegi, reușim să stabilim parteneriate îndelungate și de succes pentru ambele părți.

Devotament:

Ne precupăm permanent de perfecționarea profesională și menținerea celui mai înalt nivel de satisfacție al clienților noștri. Suntem conștienți că în mâinile noastre stă posibilitatea de a schimba în bine viața celor din jurul nostru.

Inovație:

Îmbrățișăm inovația prin serviciile, ideile și abordările noastre. Ne propunem să fim în pas cu tehnologia și să venim în întâmpinarea tuturor nevoilor clienților noștri.

Descarcă Statut ACC, Statut APLP, Statut CCL, Statut IMGFL